Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемче с термостат(Май) 156 1.8ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
    Може би не се изразявам правилно. Паля колата сутрин, карам си и като загрее двг. до малко преди 90гр.(по стрелка) спирам и отварям капака! ДВГ-то работи ,маркучите студени и цък, перката включва и духа студено. Така около минутка докато отвори термостата. Тогава перката спира.
    Колега, кажи все пак някога радиатора стопля ли? С колко датчика за температура си? На блока имаш ли датчик? И пак не каза каква е колата и мотора. Ако е ТС перката пуска на 96 градуса първа степен. Уреда в купето може да те лъже също.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Алфа 156 1.8ТС. Извинявам се, все забравям подробностите
      Колега Оем, радиятора стопля естествено! Нали казах ,че перката се пуска малко преди да отвори термостата и след като отвори спира. След това всичко е нормално. Колата не прегрява! А датчика не е комбиниран.

      Comment


      • #18
        и аз имам почети същия проблем. уреда вътре отчита когао си иска.постоянно показва под 50, някои път като реши ходи до към 90 и пак пада някои път се задържа.сменени са термостата бер и датчика. оправиха се нещата за около месец и сега пак е същата работа, а колата си загрява и перката се пуска нормално.някакви идей. тс 2.0 155 кс. без гас.

        Comment


        • #19
          Проблемът е решен с подмяната на новия термостат!
          И за да не отварям нова тема, искам да разбера кога точно трябва да работи това клапанче на картерната вентилация?
          В смисъл на загасен мотор като откача маркучето и духна в него, въздуха минава към колекторите, а като запаля двигателя пак с откачен маркуч се чува едно "цък" и спира да смуче въздух. Като запуша с пръст пак прави "цък" и усещам вакум. Та мисълта ми е това ли е нормалната работа на тоя клапан или при запален двигател (на празен ход) от там трябва да смуче постоянно?
          Нали при затворен дросел вакума след него е най-голям? Следователно трябва да преодолее пружината и да затвори клапана, а като дадеш газ разреждането намалява и пружинката трябва да отвори? Или нещо бъркам? Малко несвързано го написах, но се надявам тези които са ровичкали или знаещите да ме разберат!
          Колата е Алфа 156 1.8 ТС 1999г. Ей сега ще опитам да я сложа в подписа.

          Comment


          • #20
            То работи от вакума на мотора. Вътре има една проста пружинка и клапан. Когато мотора работи на празен ход вакума го затваря картерните газове минават през дросела. Когато подадеш газ вакума е вече твърде слаб и пружинката го отваря и газовете минават от там. Това е с цел да не се цапа дросела и естествено да си дърпа мотора тия маслени пари за доизгаряне. Когато маркуча там е затлачен или пружинката на клапана е омекнала газовете минават през дросела и го цапат много. След 2000 година мисля започват да монтират друг клапан. По-скосен през който да минава повече въздух/пари и нова по яка пружинка. Може да си ги смениш ако искаш. По поръчка обаче с доставка около 20 дни от вносителите на оригинални части ФИАТ. Цената му е около 15-тина лева.
            Last edited by oem; d.m.y г., 22:11.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment

            Working...
            X